תינוקת בת תשעה חודשים סובלת מנשיכות בפניה

לחדר המיון במרכז הרפואי זיו בצפת הובאה על ידי אמה תינוקת בת תשעה חודשים כאשר היא סובלת מנשיכות בפניה לדברי האם הילדה ננשכה על ידי ילד אחר במשפחתון בו שהתה

תינוקת בת תשעה חודשים הסובלת מנשיכות בפניה הובאה לחדר המיון במרכז הרפואי זיו על ידי אמה, שסיפרה לצוות הרפואי, כי הגננת במשפחתון בו שהתה התינוקת, הזעיקה אותה וסיפרה, כי עזבה את החדר לשתי דקות וכאשר חזרה מצאה ילד אחר, נושך את הילדה בפניה.

ד"ר מיכאל הררי, רופא בכיר במחלקת ילדים במרכז הרפואי זיו אומר, כי התינוקת הגיעה למיון ילדים עם שטפי דם תת עוריים מרובים ופצע פתוח בפניה באזור השפה התחתונה. "התינוקת הגיעה למיון ילדים עם סימני נשיכה בפניה שגרמו לפצע פתוח מתחת לשפה, בלחי, באוזן וכן שטפי דם תת-עוריים רבים. היא טופלה באנטיביוטיקה ותישאר להשגחה במחלקה. בשלב זה התינוקת חיונית ולאחר הטיפול הראשוני מצבה משתפר. משפחתה של התינוקת נמצאת עמה ומחר בבוקר תעבור הערכת מצב על ידי רופאי המחלקה להערכה מחודשת" אמר ד"ר הררי.

מנהל המרכז הרפואי זיו, ד"ר אוסקר אמבון שביקר את התינוקת בשעה זו אומר, כי מקרי אלימות בילדים הינם תמיד מחזה קשה וכי מבדיקות שנערכו על ידי הצוות הרפואי במחלקת ילדים, נתגלו גם פצעים וחבלות שנגרמו לילדה ואינם מהיום וכן חבלת ראש, שכנראה נגרמה כאשר התינוקת ניסתה להימלט מהתוקף אותה, או מנפילה. מחר תתבצע הערכה מחדש על ידי צוות הרופאים המשולב ויוחלט האם התינוקת זקוקה להתערבות כירורגית או פלסטית.

כל הממצאים הועברו לחוקרי המשטרה והרווחה.

Exit mobile version