תכנית "פותחים עתיד” בעיר

נובל אנרג'י והסוכנות היהודית השיקו בטקס חגיגי במעמד ראש העיר צפת פעילות החברה בתכנית "פותחים עתיד” בעיר. ההשקה נערכה במהלך יום התנדבות מיוחד של עובדי חברת נובל אנרג'י במסגרתו הקימו עם התלמידים ונאמני פותחים עתיד גינה קהילתית לילדים בבית ספר חב"ד – צפת.
נובל אנרג'י השותפה לפרויקט פותחים עתיד של הסוכנות היהודית ממקדת את הסיוע  לתכנית בהשקעה רב שנתית בהיקף של כ- 2 מליון דולר בארבעה ישובים: צפת, לוד, באר שבע ואופקים.

נובל אנרג'י, חברת האנרגיה הבינלאומית, הפועלת בישראל וברחבי העולם בתחומי חיפוש והפקת גז ונפט והסוכנות היהודית השיקו בטקס חגיגי במעמד ראש העיר צפת מר אילן שוחט את פעילות החברה במסגרת פרויקט “פותחים עתיד” בעיר.

ההשקה נערכה ביום חמישי האחרון במהלך יום התנדבות מיוחד במסגרתו הקימו כ-20 עובדי נובל אנרג'י יחד עם התלמידים ונאמני " פותחים עתיד", גינה קהילתית לילדים ושיפצו חצר בית הספר חב"ד בצפת. לאחר הקמת הגינה נערך הטקס בבית הסראייה בעיר.

מר אילן שוחט, ראש העיר צפת אמר בטקס :" אני מבקש להודות לנובל אנרג'י על תרומתה הנדיבה לקידום החינוך בעיר צפת באמצעות תכנית "פותחים עתיד". שוחט הוסיף וציין כי " העיר צפת עוברת תהליכים חיוביים רבים לאחרונה וכניסתה של החברה לפעילות קהילתית בעיר מהווה נדבך נוסף בפיתוחה".

מר ביני זומר, דירקטור לענייני חוץ בנובל אנרג'י שייצג את החברה הוסיף: "אנו גאים לקחת חלק בפרויקט "פותחים עתיד" של הסוכנות היהודית גם בצפת ומקווים כי זהו ראשיתו של שיתוף פעולה ארוך ופורה במסגרתו יוכלו הילדים המשתתפים בתכנית להגיע להישגים בתחומים רבים בלימודים ולנהל חיים עצמאיים ומצליחים כבוגרים. אני מודה בשם נובל אנרג'י לכבוד ראש העיר, מר אילן שוחט על תמיכתו בקידום התכנית, ובטוח כי זהו יום ההתנדבות אחד מיני רבים של עובדי נובל אנרג'י בעיר".

תכנית "פותחים עתיד" מתמקדת בשלושה מגזרים בעיר צפת: בתי ספר ממלכתיים, בתי ספר ממלכתיים דתיים ובתי ספר חב"ד. 196 ילדים מבתי ספר יסודיים בצפת לוקחים חלק בתכנית.

נובל אנרג'י, הצטרפה לתכנית פותחים עתיד של הסוכנות היהודית למען קידום והעצמת ילדים ובני נוער בישובי הפריפריה. נובל אנרג'י השותפה לפרויקט פותחים עתיד של הסוכנות היהודית ממקדת את הסיוע  בהשקעה רב שנתית בהיקף של כ- 2 מליון דולר בארבעה ישובים: צפת, באר שבע, לוד ואופקים.

פותחים עתיד של הסוכנות היהודית היא אחת התכניות המרכזיות להעצמת ילדים ולצמצום פערים חברתיים בישראל. היא מופעלת באמצעות שיתוף פעולה ייחודי עם מערכות החינוך והרווחה, גורמים מוניציפאליים, בתי הספר והקהילה. הקואליציות המממנות את התכנית כוללות קהילות יהודיות בעולם, קרנות ישראליות ובינלאומיות ומעורבות ניכרת של המגזר העסקי הישראלי.

תכנית פותחים עתיד מבוססת על מודל ייחודי של הצמדת חונך אישי ("נאמן") לקבוצה של ילדים, אשר מלווה אותם למשך תקופה ממושכת ומהווה עבורם מודל לחיקוי. הנאמן מסייע לילד לממש את הפוטנציאל שלו באמצעות יצירת סינרגיה בין כלל השירותים בקהילה והנגשתם לילד ולמשפחתו, גם במישור החינוכי- לימודי וגם במישור החברתי. בשנת 2012 פועלת התכנית ב- 32 ישובים בארץ ובמסגרתה, כ- 400 נאמנים ילוו יותר מ- 10,000 ילדים ובני משפחותיהם.

Exit mobile version