אלבז בקריאה מיוחדת: "אוחנה, קקון, בארסט- תנו לתושבים להכריע, הגיעו לדיבייט וחגיגת דמוקרטיה"

כחודש ימים לפני יום הבחירות והמערכה בצפת מתחממת. אחרי שהתבהר כי יוחאי עזרא וציון טויטו אכן ירדו באופן רשמי מהמרוץ, נראה כי נוצר ראש חץ במאבק על ראשות העיר כאשר אלבז ואוחנה נאבקים ראש בראש על המקום בסיבוב השני.

המועמד לראשות עיריית צפת שלום אלבז החליט לצאת בקריאה מפתיעה: קיום דיבייט, עימות בחירות, כנהוג בערים שונות בארץ ובעולם וזאת במטרה לאפשר לתושבי העיר צפת להיחשף לתוכניות, למצע המשתנה ולשאול כל שאלה שמעניינת אותם. לדבריו: "הגיע הזמן להכניס את העיר צפת לחגיגת הדמוקרטיה. אני מזמין את המועמדים לראשות עיריית צפת: שוקי אוחנה, יוסי קקון וארקדי בארט להגיע ולהשתתף בדיבייט- עימות בחירות חגיגי. זו חגיגה דמוקרטית, בואו ניתן לתושבים לשמוע הכל ולהחליט מה הכי נכון להם ולעיר שלנו" הבהיר.

לדבריו של אלבז, הבחירות הנוכחיות הם החשובות בתולדות צפת, "העיר נמצאת בנקודה קריטית, אל לנו לבחור בלי לחקור לעומק, לקרוא מצע, לשמוע את התשובות לכל השאלות וכו'. הדיבייט יאפשר לתושבים לדעת הייטב ולקבל את ההחלטה הטובה ביותר. כמו כן יש מועמדים שלא שמענו עד כה את קולם, כתבות והצהרות כתובות של יועצים זה נחמד, הגיע הזמן לשמוע אותם".

על פי הזמנתו של אלבז, הדיבייט יהיה פתוח לקהל, יתקיים בגן הקסום שבלב העיר העתיקה בתאריך 9.10.2023 בשעה 18:00. לדבריו, במידה והתאריך והשעה איינם נוחים למי מהמשתתפים ניתן לתאם מועד אחר, "המטרה- שכולם יגיעו יפעלו בשקיפות ישתפו את הציבור ויענו לשאלות. שקיפות. האירוע יהיה פתוח לקהל וגם יועבר בשידור חי בעמודי הפייסבוק השונים- כל מתמודד רשאי לשדר בפייסבוק שלו, הגיע זמן חגיגה דמוקרטית בצפת".

מעניין יהיה לראות מי מהמועמדים יחליט להשתתף באירוע.

Exit mobile version