אסון יכול להיגרם במתחם הנינגה שבצפת

גורמים בכירים בעיריית צפת מתריעים בתכתובות פנימיות מפני אסון נורא שעלול להתרחש במתחם הנינגה בעיר שפועל ללא היתרים חוקיים. בזמן שראש העיר שוקי אוחנה מתעלם מהפניות שלהם ומסרב לטפל בבעיה.

סערה גדולה פרצה בימים האחרונים בקרב הגורמים הבכירים בעיריית צפת, שהטיחו בתכתובות פנימיות האשמות קשות כלפי ראש העיר שוקי אוחנה והתנהלותו, על רקע העובדה שמתחם הנינג’ה בעיר, שמשמש כמתחם ספורט אתגרי, חזר לפעול ללא ההיתרים הנדרשים.

לרדיו קול רגע נודע באמצעות גורם בכיר כי תחילה, הביקורת הופנתה מצידו של מהנדס העיר ששלח מכתב לאוחנה ולשאר הגורמים בנוגע למתחם, בו כתב כי ״על מנת למנוע כל ספק, חתימתי על טופס לרישיון העסק מותנית בכלל האישורים, וביניהם של פיקוד העורף והכבאות, וקבלת היתר בנייה כחוק.

מנהל רישוי העסקים בעירייה התערב גם הוא ושלח מייל לאוחנה ולשאר הגורמים, בו טען כי ״נכון להיום אין רישוי עסק למתחם שפועל ללא רישיון, לאחר שהרישיון הקודם בוטל בעקבות החלטת מהנדס, והביע חשש מפני העתיד לבוא והאסון הנורא שעלול להיגרם במקום.

גם מנכל העירייה הצטרף להתרעות וטען בפני אוחנה כי על פי חוות דעת משפטית של היועמשית, חל איסור מוחלט להפעיל את המתקן עד הסדרת כל האישורים, מאחר ומדובר במתקן ברמת סיכון גבוהה מאוד.

מנגד, אוחנה לא התרגש מהפניות, והפנה את הגורמים לשוחח עם דובר העירייה בנושא. נוסיף כי מתחם הנינג’ה חזר לפעילות בשבועות האחרונים, לאחר שנסגר לשתי יממות בעקבות סערה ציבורית, בזמן שלמקום נכנסות מדי שבוע מאות משפחות.

Exit mobile version