שבחים ל"עיר ללא אלימות" בצפת

מנהל התכנית הארצית "עיר ללא אלימות", תא"ל [מיל.], דני שחר, חלק השבוע שבחים לניהול התוכנית בצפת והביע סיפוק מהישגיה. שחר הגיע לצפת כדי לסכם את שנת הפעילות הראשונה. הוא סייר בלוויית ראש העיר אילן שוחט ומנהל התוכנית הסמנכ"ל גילי גולדשטיין.

במהלך הביקור הוצגו התוכניות אשר הופעלו השנה בעיר ונערך סיור בביה"ס הרב תחומי, בו מופעלות תכניות בתחום החינוך והפנאי. ביה"ס מפעיל כמודל חדשני וייחודי בארץ, מדריך חברתי, שזוכה לאמון התלמידים ומשמש עבורם משענת חשובה במסגרת שעות הפנאי שלהם. שחר ביקר גם במוקד העירוני העומד בפני שדרוג משמעותי עם יציאתו של פרויקט המצלמות בעיר והפיכתו ל"מוקד רואה" סביב השעון.

במהלך הביקור ציין שחר לשבח, את שיתוף הפעולה של כל הגורמים העירוניים, דבר המוסיף לדבריו לתחושת הביטחון והמוגנות של אזרחי העיר. בנוסף, הוא הביע שביעות רצון מהירידה המשמעותית בנתוני הפשיעה, הוונדליזם והאלימות שנרשמו בצפת בעקבות הפעלת הפרויקט .

ראש העיר, אילן שוחט, הדגיש באוזני שחר, את חשיבות התכנית ואמר כי בכוונתו להמשיך וללוות אישית את התכנית ואת הצוות הפועל בה, על מנת לצמצם את תופעות האלימות בעיר. שוחט ציין במיוחד את שיתוף הפעולה ועבודת הצוות עם משטרת צפת ובמיוחד העומד בראשה סנ"צ עופר קנטרוביץ.

לקראת המשך הפעילות בצפת, הבטיח שחר כי יושם דגש רב על תכניות הספורט, המהוות כלי חשוב בהפעלת ילדים ובני הנוער ומביאות לשינוי עמדות והתנהגויות אלימות בקרבם.

Exit mobile version