שינויים בעבודת עירית צפת

ראש עירית צפת הנבחר אילן שוחט. גיבש שורה של שינויים בעבודת העיריה והודיע על כוונה לסיים את השנוי בתוך מאה ימים.
בכנס של כלל העובדים בהיכל התרבות "בית אלון" אמר שוחט כי ידרוש מהעובדים מסירות לעבודה ואכפתיות לכל פניה ופניה של כל אזרח… "אנחנו, כולל אני בסך הכול משרתי ציבור ועלינו לתת לכל תושב צפת את מלא הטיפול באופן מיידי והכול בחיוך וסבלנות כאילו מדובר בבעיה אישית שלנו." אמר..
לדבריו  מוקד  106  יהיה לב פעילות העירייה.  הפעילות בו תשודרג  באופן שכל פניה תזכה למענה והתייחסות במיידי .. ובעיקר בכל הקשור לניקיון.

שוחט הציג סקר שביעות רצון של תושבי צפת מתפקוד העירייה שנערך ערב הבחירות. ממנו עולה  כי 69% מתושבי צפת לא מרוצים מתפקוד העיריה ומרגשים כי אין הצדקה מלאה לתשלומי ארנונה דבר שמחייב שינוי, "אני שואף להגיע למצב שבו רוב תושבי צפת יעריכו את תפקוד העיריה והטיפול בפניות הציבור בסקר שנעשה בעוד שנה." הוסיף.

צפת, הודיע ראש העיר תחולק לרובעים לכל רובע יהיה מנהל ועובדים כולל פקחים שיהיו אחראים על הרובע ויעבדו מול מוקד 106..
ראש העיר גם מתכוון לטפל אישית כממונה על החינוך בעזיבת תלמידים לבתי ספר מחוץ לעיר. לטפל בתופעת חריגות בניה ההמונית  בצפת  בבזבוזים בעירייה שאין להם הצדקה וכן בהגעת העובדים בזמן.    ראש העיר דורש גם מהעובדים לבוש מתאים לקבלת קהל וזמנים קבועים להפסקות אוכל במהלך העבודה, נורמות שעד כה לא הורגשו בעירית צפת.
בעניין מצבה הכספי של העיריה אמר ראש העיר כי קיים גרעון של 15 מליון שקל.  מצבה הכלכלי של העירייה לא פשוט כלל גם בשל העובדה כי 40% מתושבי העיר מטופלים דרך אגף הרווחה דבר שמשפיע על תשלומי המסים והוצאות העיריה.

Exit mobile version