ההתאחדות לכדורגל אישרה את איחוד כרמיאל וצפת

היועץ המשפטי של ההתאחדות לכדורגל אישר את איחוד הקבוצה שתקרא בית"ר כרמיאל/צפת ותשחק בליגה א. המועמד המוביל לאימון הקבוצה הוא שלמה ויצמן, סקאוט של מכבי חיפה
 
עכשיו זה רישמי. היועץ המשפטי של ההתאחדות לכדורגל, עו"ד משה אביבי, אישר את איחוד קבוצות הכדורגל של כרמיאל וצפת. על האיחוד הצפוי פורסם לראשונה ובלעדית "בידיעות הצפון" ו"ידיעות כרמיאל" לפני כחודש וחצי. הקבוצה המאוחדת שתיקרא בית"ר כרמיאל/צפת תקיים את משחקיה באיצטדיון בכרמיאל.

 

לאחר שקיבלו את האישור המיוחל והרכיבו כמעט במלואה את ההנהלה (ציון טויטו, מומי מלול, אברהם אביגדור ויוסי הר אבן), מתרכזים בקבוצה בנושא מינויו המאמן. מועמד המוביל כרגע הוא שלמה ויצמן המשמש כסקאוט של מכבי חיפה.

 

היו"ר ציון טויטו: "אנחנו לא מתכוונים לרוץ השנה לעלייה כי רובצים עלינו חובות כבדים (300,000 שקל) ואנחנו לא מתכוונים להתפרע ולהביא שחקנים בסכומים גבוהים. אנחנו רוצים לראות איך הדברים יעבדו בשנה הראשונה ורק בעונה שלאחר מכן נוכל להביט קדימה".

 

מבחינת סגל שחקנים איך זה הולך להיות?

"מרבית השחקנים ששיחקו בצפת ימשיכו כי הם מתאימים לליגה הזו. לגבי שחקני כרמיאל: כשיפתחו האימונים באמצע אוגוסט המאמן יבחן את כולם וישאיר את מי שיוכל לתרום לדעתו בליגה א'".

 

לכתבה ב- mynet
Exit mobile version