איום על חיי דייני בית הדין הרבני האזורי בצפת

איומים בבית הדין הרבני בצפת"אם תקחו לאשתי את הילדים, אני אשחט אתכם"
במהלך דיונים בתיק גירושים בפני דייני בית הדין הרבני האזורי בצפת איים הבעל על הדיינים למרות התנצלות אישית בפני כל דיין הוא יועמד לדין
 
בבית משפט השלום בצפת יישפט אדם בגין איום על חיי דייני בית הדין הרבני האזורי – הרבנים אוריאל לביא, חיים בזק ויועזר אריאל. במהלך דיון משפטי אמר האיש לדיינים: "אם תקחו לאשתי את הילדים אני אשחט אתכם". בית הדין התרה בבעל ואמר לו: "בית הדין מזהיר אותך על דבריך".

הדבר היה לפני כחודש במהלך דיונים בתיק הגירושים של בני הזוג מאזור הצפון, כאשר לפני הדיינים עלה חשש כי אינם ראויים להחזיק בילדיהם בשל התמכרותם לסמים.

מזכירות בית הדין הרבני הגישה במשטרת צפת תלונה בגין איומים על חיי הדיינים. שוטרי משטרת צפת הגיעו לבית הדין, וגבו עדות מן הדיינים. הבעל המאיים נעצר למשך חודש. בעקבות מאמצי רב הכלא, הודיע השבוע הבעל כי הוא מוכן לתת גט לאשתו מיידית, ומעוניין להתנצל בפני הדיינים.

השבוע סודר הגט, שבמהלכו התנצל הבעל בפני הדיינים, כאשר הוא ניגש לכל אחד ואחד מהם באופן אישי: "לא התכוונתי לפגוע", אמר להם. "אני מבקש מחילה וסליחה מבית הדין. אין בכוונתי לפגוע באף אדם, ובוודאי לא בכבוד הדיינים".

אלא שסליחה לחוד ומשפט לחוד. מחווה זו לא תסייע בידו, שכן התיק בעניינו כבר הועבר לדיון בבית משפט השלום בעיר, שם יוחלט בעניינו בימים הקרובים.

Exit mobile version