תאונה חזיתית בכביש בין צפת לראש-פינה נהרג רוכב אופנוע

רוכב אופנוע בן 28 (יוסי סוויסה ז"ל מצפת) נהרג בצהריים (יום ה') מפגיעת מכונית פרטית בין ראש פינה לצפת. צוות מד"א-ירדן שהגיע למקום ביצע באיש פעולות החייאה, אך נאלץ לקבוע את מותו. נהגת המכונית נפצעה קל, ופונתה לקבלת טיפול בבית החולים זיו בצפת. בצפון רמת-הגולן נהרג רוכב אופנוע נוסף.
 
חוקרי תחנת משטרת ירדן וחוקרי אגף גליל במשטרת התנועה בודקים את נסיבות התאונה. מחקירה ראשונית עולה כי מדובר בתאונת חזית-צד. קצין אגף התנועה במרחב גליל של המשטרה, רב-פקד איתן רז, סיפר כי "נהגת המכונית שנסעה מצפון לדרום בעלייה ביקשה לפנות שמאלה לשביל צדדי, שהפניה אליו מותרת. האופנוע נסע מאחוריה, וכעת נבדק אם הוא ניסה לצאת לעקיפה. ידוע כי הוא הועף כמה מטרים לצד הדרך". 
 

אבל כבד נפל על בית משפחת סוויסה בצפת ועל בית משפחת בוזגלו במושב משמר הירדן שבגליל העליון, עם היוודע דבר מותו של יוסי, בן 28.

בצהריים עשה יוסי את דרכו על אופנועו מראש פינה, שם עובדת אורטל ארוסתו, למקום עבודתו בשנה האחרונה – בית החולים זיו בצפת, שם עבד כאלנוקאי. זמן קצר לאחר שנפרדו שמעה אורטל מבעד לחלון את האמבולנס וניידות המשטרה, אך עדיין לא תיארה לעצמה את בשורת האיוב שבפתח.

 

"אורטל ואמה חיכו בקוצר רוח לחתונה", מספר בני בן מובחר, ראש המועצה האזורית מבואות החרמון וידיד המשפחה. "הכרתי בחור חביב, חייכן ושקט. זוג אוהבים שרצה להקים בית בישראל – וברגע אחד החלום הזה נגדע. רבים ממשמר הירדן חיבקו הערב את אורטל ואת משפחתו של יוסי".

 

עזרא מנשה היה האחראי על הסניטרים בבית החולים. "יוסי הוא בן למשפחה שורשית בצפת", הוא מספר. "הוא תכנן להקים בית עם ארוסתו, והיה מאושר. הוא היה עובד ממושמע וחרוץ, דייקן ואהוב על חבריו. כששמעתי על התאונה הגעתי לבית החולים, אבל עד שלא ראינו את גופתו מגיעה, לא האמנו שהוא איננו. כולם המומים ומנסים להבין את האסון הכבד".

 

הערב הובא סוויסה למנוחות בבית העלמין בעירו, כשמאות מלווים אותו ותומכים בהוריו דוד ואלין ובשאר בני המשפחה. ארוסתו אורטל לא הפסיקה למרר בבכי, מתקשה לעכל את האבידה.

יהי זכרו ברוך.
 
לכתבה ב YNET
Exit mobile version