פעוט בן שנתיים ננטש בפינת החי בצפת

עובדי פינת החי בצפת נדהמו למצוא הבוקר (א') פעוט בן שלוש וחצי כשהוא נטוש ויחף. הפעוט הועבר לתחנת משטרת צפת, שיצרה קשר עם גורמי הרווחה. כשעה לאחר מכן עצרו שוטרי תחנת צפת את אביו של הפעוט. האב נלקח לחקירה במסגרתה הובא לפינת החי ושיחזר את הנטישה. רב פקד רן אופיר, מפקד תחנת צפת, אמר כי הילד הועבר לטיפול רשויות הרווחה, ואלו החזירו את לחיק משפחתו, המתגוררת בחברון.

"יצאנו מהרכב ופתאום העובד שלי אומר לי: 'תראה, יש כאן תינוק לבד'", סיפר מנהל פינת החי בצפת, מנחם חדד. "ראינו תינוק כשהוא יחף ולגופו טיטול, חולצה וכיפה על ראש".

חדד סיפר כי הוא והעובד שלו לקחו את הפעוט תחת מחסה, נתנו לו מים והזמינו ניידת משטרה. "קשה להבין איך יכול להיות שתינוק בגיל כזה מסתובב בסמוך לכביש ראשי וסואן", אמר המנהל של פינת החי, השוכנת ברחוב הנשיא בעיר. "כלי הרכב נוסעים מאד מהר ומאד מסוכן שם".

יוסי מימון, שהיה ברכב יחד עם מנהל פינת החי, סיפר על שראה: "ירדתי מהרכב עם המנהלים שלי וראיתי דתי רץ עם גופייה. הוא היה חצי ערום, לבן כמו סיד ואז הבנתי למה הוא רץ".

למשפחה יש גרסה אחרת לסיפור

הוא הוסיף: "צעדתי כמה מטרים ופתאום ראיתי את הפעוט עומד יחף על הכביש הלוהט". מיד העבירו העובדים את הפעוט אל תוך פינת החי, הרחק מהכביש הסואן. "נתתי לו מים וקניתי לו שוקולד ובמבה", הוא ציין. "ואז התקשרנו למשטרה".

הילד הוא בן אחייניתו של עו"ד יוסי עוז, ראש עיריית צפת לשעבר. עוז תיאר את האירוע מנקודת מבטה של המשפחה. "הילד
הגיע עם משפחתו בחברון לחגוג שבת כלה בצפת. האבא יצא מהחצר כדי להחליף רכב עם אחד מקרובי משפחתו, ובנו יצא אחריו מבלי שאביו הבחין בכך", סיפר.

לדבריו, "באותו רגע שני עובדי פינת החי שזיהו את הילד ואת אביו ראו את האבא נעלם להם ואת הילד עומד על הכביש, ומכאן הסיקו שהילד ננטש והזעיקו את המשטרה".

 
לכתבה ב NRG
 
 
Exit mobile version