החינוך הבלתי פורמאלי בצפת בעדיפות עליונה

חבר מועצת העיר שוקי אוחנה: החינוך הבלתי פורמאלי בעדיפות עליונה, חייב להחזירם לפעילות מלאה  ולסדר עדיפות ראשון.
לאור המצב הקשה ואי הודאות בנושא החינוך הבלתי פורמאלי בכלל ופעילות המתנ"סים ותנועות הנוער בפרט הופסקו חלקית פעילות תנועות הנוער.
בתנועות הנוער זוכים עשרות בני נוער להעשרה בשעות הפנאי ופעילות זו מהווה נושא חשוב מאוד לקידומם של בני הנוער.
חבר מועצת העיר שוקי אוחנה פנה במהלך השבוע האחרון לראש העיר אילן שוחט בדרישה להעלות לסדר היום של מועצת העיר את חשיבות הנושא ומציאת פיתרון באופן מיידי על מנת לחדש את הפעילות של תנועות הנוער.
גם עתידם של המתנ"סים לא ברור לאחר שמנהל המתנ"סים מר יהודה גולדשטיין עזב ולאור המצב הכלכלי הקשה במסגרת המתנ"סים. בנוסף, הפעילויות הקיימות לבני הנוער בגוף זה מצומצמות מאוד.
על מנת לחדש את הפעילות של המתנ"סים באופן מוגבר והחזרת פעילות תנועות הנוער כמו פסגות ובני עקיבא פנה השבוע חבר המועצה שוקי אוחנה לראש העיר וציין :" לאחרונה עדים אנו להפגנות של הנוער המקומי, לאור בעיה תקציבית המקשה על קיומם של תנועות הנוער שבימים אלו פעילותם חלקית. אבקש לדעת מהם תוכניות עיריית צפת על מנת להחזיר את פעילות תנועות הנוער והמתנ"סים למתכונת מלאה".
אוחנה הידוע כחסיד של  החינוך הבלתי פורמאלי טען במכתבו: " החינוך הבלתי פורמאלי אינו בסדר העדיפות העליונה " ולאור כך מצפה חבר המועצה שוקי אוחנה לטיפול מהיר של ראש העיר בבעיה שגרמה לפעילות חלקית של  תנועות הנוער.

Exit mobile version