יש לבדוק גביית צריכת מים משותפת על ידי חברת פלג הגליל

שוקי אוחנה חבר מועצת העיר : "יש לבדוק גביית צריכת מים משותפת על ידי חברת פלג הגליל"

בתקופה האחרונה פנה חבר מועצת העיר שוקי אוחנה מספר פעמים בהצעה לסדר היום, לראש העיר בבקשה להעלות לסדר היום של מועצת העיר את נושא חיוב המים בבתים משותפים על ידי חברת פלג הגליל.
בפניית  התושבים ליו"ר הליכוד שוקי אוחנה הועלו טענות שחיוב המים מגיע לסכומים מופרחים המנותקים מהמציאות דבר שגרם לתושבים לחשוב אולי דבר זה נובע מנזילות אך, מבדיקות התברר שלא זאת הסיבה.

הגורם לחיובים אלו הם דרך החישוב המחויבת מכמויות צריכה משותפות.
בפנייתו לראש העיר כתב אוחנה: " מתלונות שנצטברו אצלי מכל רחבי העיר עולה כי התושבים מחויבים בכמויות צריכה משותפת ובסכומים בלתי סבירים. בדיקות שנעשו ע"י התושבים מעלות שאין סיבה אובייקטיבית כגון נזילות או תקלה לחיוב המוגזם".

בנוסף על כך, אוחנה לא רק העלה טענה אלה גם הציע דרך מקורית ומציאותית מאוד לפיתרון : "יש לבצע בדיקה ע"י גורם בלתי תלוי של ביצוע החיובים של צריכה משותפת ע"י פלג הגליל".

אוחנה גם העלה דרישה לטפל בגבייה הלא נכונה מהתושבים: "יש להקים ועדה של חברי מועצה שתטפל בתלונות התושבים ובהחזרי כספים לתושבים".
וכדרך טיפול אחרונה מציע אוחנה: "המועצה תורה לפלג הגליל באמצעות נציגיה נבחרי הציבור ועובדי העירייה כי בכל מקרה שחיוב צריכה משותפת עובר רמה מסוימת להשהות את ביצוע החיוב העודף עד לבדיקה עם נציגות הבית המשותף".

Exit mobile version