עובד עיריית צפת הואשם בפריצה – ובגניבת ראיות

מנהל במחלקת התברואה בעיריית צפת הואשם שפרץ לבית בראש פינה במהלך יום העבודה, ונמלט מהמקום עם שללו ברכב של העירייה. ואם לא די בכך, במהלך החקירה גנב מתיקו של החוקר תקליטור עם עדות מפלילה נגדו

פרקליטות מחוז צפון הגישה הבוקר (יום ד') כתב אישום נגד שי סופר, עובד במחלקת התבואה בעיריית צפת שפרץ לבית בראש פינה במהלך עבודתו, גנב חפצי ערך רבים, ונמלט מהמקום באמצעות רכב של העירייה. במשטרה בודקים האם סופר אחראי למקרי פריצה דומים שארעו במקום.

סופר, אחראי אזור במחלקת התברואה של העירייה, מואשם כי בשבוע שעבר ביקש מעובד עירייה אחר להסיע אותו ברכב עירוני לאחד הבתים בראש פינה, ואז קרע את רשת החלון ופרץ אל תוך הבית. בכתב האישום נטען כי לאחר מכן החל סופר לחטט בחדרים, ונטל מהמקום מחשב נייד, אוסף אולרים, תכשיטים, כסף ורכוש נוסף.

בכל אותה העת המתין חברו בתוך המכונית מחוץ לבית. לאחר שיצא סופר מהמקום עם שללו, הוא העמיס את הרכוש הגנוב על המכונית. בנוסף, לקח מהמקום גם שני זוגות אופניים שמצא בחצר – ואז שבו השניים חזרה לצפת.

זמן קצר לאחר מכן נעצר סופר, ובחקירתו טען כי האופניים הגנובים שייכים לילדיו. במהלך חקירתו אף ניסה סופר לשבש את החקירה, כשניצל את יציאתו של החוקר מהחדר כדי לגנוב תקליטור שעליו היתה עדותו של עובד העירייה שהפליל אותו בגניבה. הוא ניסה בהתחלה להסתיר אותו בין בגדיו אולם כשלא צלח הדבר, הסתירו מתחת לרהיט בחדר. בכתב האישום נטען עוד כי כשהבין סופר שחקירת המשטרה מעלה חשד נגדו, הוא השיב את שני זוגות האופניים לבית שאליו פרץ.

בכתב האישום, שהוגש על ידי התובע עורך הדין תומר שוורץ, מיוחסות לסופר עבירות של גניבה, שיבוש הליכי משפט ופריצה לבית. במשטרה ממשיכים בחקירת מקרי פריצה נוספים שאירעו בצפת ובראש פינה, בניסיון לברר האם סופר היה מעורב גם בהם. מעיריית צפת נמסר בתגובה כי עם הגשת כתב האישום יחלו הליכים לסיום עבודתו של סופר בעירייה, על פי הנהוג ותוך שמירה על זכויות המגיעות לו מכוח החוק.

Exit mobile version