נשף חנוכה בילתי נשכח ברב תחומי בצפת

מאות מתלמידי הרב תחומי בצפת גדשו את אולם הפיס של ביה"ס במוצאי שבת האחרון , בנשף חנוכה שלא ישכחו עוד זמן רב.
הנשף הוא יוזמה משותפת לראש העיר מר אילן שוחט ולמנהל בית הספר מר עופר זפרני , ועצם קיומו במוצאי שבת , הוא חלק מהבנה משותפת שיש לתת מענה לתרבות הפנאי של הנוער.

רבים ממורי בית הספר הגיעו אף הם על אף שמדובר באירוע שאינו קשור לשגרת הלימודים , גם הם נצפו בין התלמידים חוגגים את שמחת החג. תלמידי בית הספר שגדשו את האולם , מכיתות ז-י"ב, הגיעו כשלאורך הערב חיכו להם הפתעות רבות , התלמידים הדליקו נר שני של חנוכה עם ראש העיר , שברך אותם ואף שהה איתם לאורך כל הערב .

במהלך הערב הופיעה להקת בית הספר , יוזמה חדשה שצוברת תאוצה , שהציגה רפרטואר עשיר ומגוון בהרכבים שונים , והקפיצה את הקהל המשולהב. דובדבן נוסף בערב היה "להקת אקסטרים" , המורכבת כולה מיוצאי כוכב נולד, שהרימה את האנרגיות באולם לגבהים  שלא ידע זמן רב…

את הערב כולו ליווה  DGמאור וצחי , שהרקידו את התלמידים , שלא הפסיקו לפזז וליהנות. מדובר באירוע נוסף בסדרת מהלכים  המתרחשים שלא בעת הלימודים ,במיוחד עבור התלמידים , על מנת להעביר את המסר לתלמידים , שבית הספר הוא לא רק מקום שלומדים בו , הוא גם בית לכל התלמידים. גאוות היחידה בערב של תלמידי הרב תחומי בצפת הייתה בשיאה.

Exit mobile version