ראש עיריית צפת התלונן על איומים

אילן שוחטמשטרת צפת פתחה בחקירה בעקבות איומים על חייו של ראש עיריית צפת, אילן שוחט – זאת בעקבות תלונה שהגיש השבוע שוחט. על פי התלונה, בעת שבילה שוחט עם משפחתו בחופשה באילת, אלמונים הטמינו בתיבת הדואר של הוריו קליע של רובה מסוג M-16, ומסביבו מגולגלת תמונתו של שוחט.

לפני כחודשיים קיבל ראש עיריית צפת עוד שני מכתבי איום על חייו. לדברי גורמים בלשכתו של שוחט, על המכתבים טבועה חותמת של סניף דואר בחיפה, ולא ידוע מי שלח אותם ולאיזו מטרה.

"במכתבים היה כתוב: 'נשחט אותך, נהרוג אותך, יש לנו קשר עם משפחות פשע'", אמר גורם בלשכתו של שוחט. "אנחנו יודעים שבסוף השבוע המשטרה ערכה דיון במרחב גליל, במהלכו הוגדר האיום כבעל רמת סיכון גבוהה. כמו כן, שאלו את שוחט האם הוא זקוק למאבטח, הגיעו אליו הביתה ועשו לו תדריך באיזה אמצעי זהירות עליו לנקוט".

דובר משטרת מרחב הגליל, רב פקד ערן שקד, אישר כי התקבלה תלונה במשטרת צפת בגין איומים על חייו של שוחט. "משטרת צפת פתחה בחקירת האירוע, התקיים דיון ובהתאם לכך נקבע סל אבטחה", אמר. "ראש העיר והמשטרה נמצאים בקשר מתמיד בעקבות התלונה".

ראש עיריית צפת, אילן שוחט, מסר בתגובה: "האיומים לא מרתיעים אותי. המצב אמנם לא נעים, בגלל שגם המשפחה נאלצת לספוג את המתיחות, אבל עבורי זה אחד הסימנים לכך שאנחנו פועלים בדרך הנכונה. אני סומך על המשטרה שתעשה את עבודתה".

Exit mobile version