מחרפים את המאבק באנטנה הסוללרית

האנטנה באזור התעשיה הישן

תושבים משכונת רימונים, הדר וכן משכון עממי בעיר צפת החליטו להחריף את מאבקם נגד הצבת של אנטנה  סולולרית  בסמוך לשכונתם.

בכנס סוער שהתקיים בביתו של יונה עמר תושב השכונה הוחלט על צעדי מחאה שימשכו לאורך זמן מול עסקיו של היזם שהסכים להקים את האנטנה ברכושו.

ראש עירית צפת אמר כי הוא תומך במאבק התושבים ומייצר מאוד על החלטת ועדת ערער להציב אנטנה בניגוד להחלטת ועדת בניין ערים המקומית. "אני מתייחס לשכונה כמו לבית הפרטי שלי וכמו שאני לא יסכים להצבת אנטנה מעל גג ביתי כך לא תוצב אנטנה מעל השכונה" אמר שוחט. לדבריו הוא נערך למאבק משפטי עם מיטב עו"ד המיתמחים בעניין כדי להביא לפרוק האנטנה.
"אני יחד אתכם במאבק ונעשה הכול להסיר את המפגע" הוסיף.

מנתונים שנמסרו בכנס ע"י נציג התושבים עולה כי לפחות 15 מתושבי השכונה המונה מאות משפחות בלבד לקו בסרטן מה שמגביר את החרדות בשכונה. "פעלנו עשר שנים לסלק אנטנה מעל מפעל נס קפה בשכונה ובסוף האנטנה מועברת כמה מטרים בלבד מהמקום, פשוט עושים מאיתנו צחוק" אומר דוד לוטטי אף הוא תושב השכונה.

ועד פעולה שהוקם הודיע על החרמת העסקים שבבעלותו של היזם שאיפשר הצבת האנטנה.כמו כן יערכו הפגנות יומיות מול ביתו ועסקיו של היזם.
הורים בבתי הספר וגני ילדים סמוכים שוקלים אף הם את צעדיהם.


בניסיון נוסף להביא לפרוק האנטנה הסולארית שהותקנה בצפת בלב שכונת מגורים קובע מהנדס עיריית צפת יחזקאל רובין בחוות דעת כי המבנה עליו הותקנה האנטנה מסוכן ויש חשש לנפילת האנטנה. חוות הדעת נשלחה לחברת פרטנר וכעת ממתינים להתייחסות החברה.

במקביל שכרה עירית צפת את שרותיו של עו"ד רענן הר זהב להגשת עתירה מנהלית נגד הצבת האנטנה. ראש העיר צפת אילן שוחט דורש גם מהחברה לתת כתב שפוי לכלל הדיירים בשכונה הטוענים כי ערך דירותיהם  ירד בשל הצבת האנטנה והם אף שוקלים הגשת תביעה ייצוגית.

Normal 0 false false false MicrosoftInternetExplorer4

מיבנה מסוכן.

בניסיון נוסף להביא לפרוק האנטנה הסולארית שהותקנה בצפת בלב שכונת מגורים קובע מהנדס עיריית צפת יחזקאל רובין בחוות דעת כי המבני עליו הותקנה האנטנה מסוכן ויש חשש לנפילת האנטנה. חוות הדעת נשלחה לחברת פרטנר וכעת ממתינים להתייחסות החברה.

במקביל שכרה עירית צפת את שרותיו של עו"ד רענן הר זהב להגשת עתירה מנהלית נגד הצבת האנטנה. ראש העיר צפת אילן שוחט דורש גם מהחברה לתת כתב שפוי לכלל הדיירים בשכונה הטוענים כי ערך דירותיהם ירד בשל הצבת האנטנה והם אף שוקלים הגשת תביעה ייצוגית.

Exit mobile version