התפתחויות דרמטיות בכול הקשור לאנטנה שהותקנה בצפת

האנטנה המדוברתראש עירית צפת אילן שוחט נחוש בדעתו להביא להסרת האנטנה הסלולארית שהוקנה  בלב שכונת מגורים בעיר.
מהנדס עירית צפת יחזקאל רובין  חתם על צו המכריז על האזור בו הורכבה האנטנה כאזור מסוכן וזאת לאחר שגילה סדקים בבנין בו הותקנה האנטנה. "בבדיקה של הבניין מצאתי כי הבניין מהווה סכנה למחזיק בו או לציבור" כותב המהנדס בחוות דעת שנשלחה לחברה הסלולארית. לדבריו "עקב הצבת האנטנה הסלולארית בפינת המבנה נגרמו  סדקים  בחזית המבנה   דבר המעיד על אי יציבות התקרה והקונסטרוקציה של העמודים של המבנה למשקל האנטנה".

המהנדס קובע עוד כי האנטנה בגובה 14 מטר לא חוזקה כראוי ונמצאת בסכנת  נפילה על קו מתח גבוהה שעובר בסמוך ועלול לגרום אסון.המהנדס דורש פרוק האנטנה לא יאוחר מיום ראשון הקרוב שכן בכוונתו להכריז על המקום כאזור סכנה ולהורות על סגירת כול העסקים במתחם דבר שיסב נזקים חמורים.

ראש עירית צפת אילן שוחט מסר כי החברה הסולארית נדרשה גם לתת שפוי לכלל הדיירים בשכונה הטוענים כי מחירי הדירות ירדו בשל הצבת האנטנה.

רשת הריבוע הכחול נרתמה אף היא למאבק להורדת האנטנה במכתב ששלחה החברה לבעלי הנכס לחברה הסלולארית ולעירית צפת היא מאיימת בתביעה משפטית בשל בריחת קונים מהאזור דבר המסב להם נזקים כבדים.
במקביל ממשיך משרדו של עו"ד רענן הר זהב לגבש פניה לבית משפט בעניין מטעם תושבי השכונה והעירייה.  ביום חמישי תיערך ברחבת האנטנה הפגנת ענק של תושבי השכונה.

Exit mobile version