צפת: פעוטה נכוותה קשות בהתהפכות סיר של מרק רותח

הכוויות בפעוטה בת שנה ו-8 חודשים מהעיר צפת, הזדהמו בשל איחור בטיפול. ד"ר יורי וינר, מהמרכז הרפואי זיו: במקרה של כוויה או פציעה יש להגיע בהקדם האפשרי לטיפול, כדי למנוע החמרה במצב והתפתחות זיהום

פעוטה בת שנה ושמונה חודשים מהעיר צפת הובאה על ידיי הוריה ליחידה לטיפול נמרץ ילדים במרכז הרפואי זיו במצב קשה, כשהיא סובלת מכוויות עמוקות באזור בית החזה והכתפיים, לדברי ההורים נגרמו הכוויות מהתהפכות סיר של מרק רותח.

ד"ר יורי וינר, מנהל היחידה לטיפול נמרץ ילדים במרכז הרפואי זיו, אומר, כי התינוקת, הגיעה לבית החולים, במצב של הלם, כתוצאה מזיהום קשה בכוויות לא גדולות אך עמוקות.

ד"ר וינר, מסביר, כי; "ההורים, ניסו להעניק לפעוטה טיפול אלטרנטיבי ראשוני, ולא פנו לקבלת הטיפול הראוי והמקובל למקרי כוויות, לכן, נוצר זיהום קשה באזור הכוויות".

ד"ר וינר, מדגיש, כי; "בכל מקרה של פציעות וכוויות, יש להגיע בהקדם האפשרי למרפאה או לבית חולים לקבלת הטיפול המתאים, כדי למנוע החמרה של הכוויה ויצירת זיהום".

מצבה של הפעוטה, השתפר, והוא כעת יציב. היא הועברה להמשך טיפול ומעקב במחלקת הילדים של המרכז הרפואי זיו, צפת, ותשוחרר לביתה בימים הקרובים.

Exit mobile version