פארק דלתון מחפש מיתוג

המטרה – הבאת תושבים, תיירים ושגשוג כלכלי לצפון  ההצעה הראשונה להפוך את האזור לחבל-היין של ישראל מוצאת חן בעיני ארבעה ראשי רשויות

פארק התעשיה דלתון כנראה ימותג, בשיתוף הרשויות באזור – עיריית צפת ומועצות מבואות חרמון, גוש חלב ומרום הגליל
כחבל הכרמים או דרך היין הסובב את הפארק. השטח עשוי להיקרא "חבל היין" בשל ריבוי מגדלי הכרמים באיזור. ראשי הרשויות מקווים כי הבידול יצור עניין שיגרום לפריחה כלכלית של האזור, ולמשיכה תיירותית והתיישבותית.

פארק דלתון

את הצגת התוכנית הפיקה חברת s.k.s , שהביאה ארצה 22 טועמי יין איטלקים במסגרת פרויקט פיתוח עסקי בינלאומי ליקבים בישראל. מנכ"ל הפארק, ללו וילנסקי, הסביר כי s.k.s מתמחה במיתוג כרמים ויין בעולם הינה החברה הראשונה שהציגה בפני הנהלת הפארק את תוכניתה למיתוג האזור, וכי יש בכוונתם לבחון תוכניות נוספות.

אליאס אליאס, ראש מועצת גוש חלב, הציע גם להתחבר במסגרת המיתוג לקברי הצדיקים ולהבדיל גם לתיירות הנוצרית באזור. עמיתו עמית סופר (מרום הגליל) הציע לחבר את התוכנית למסגרת מיתוג אחרת שנעשית במועצה בראשותו.

בני בן מובחר, ראש מועצת מבואות החרמון, סיכם באומרו: "אנחנו לא נופלים מהנפה – וואלי ומטוסקנה בנתונים הגיאוגרפיים. אני שמח שמצאנו מכנה משותף לחבר ארבע רשויות בתחומים הנוגעים לרשויות שהן תחת שיפוטנו, מה שיגרום ליצירת מקומות עבודה לכוח מקומי. אין ספק שגבינות זיתים, תחרות יין מקומית, פסטיבל יין עולמי שיכלול תחרות יין, הקמת מוזיאון הנוגע להכנת היין והקמת ביה"ס הישראלי ליין, ייצרו אפקט חווייתי שישדרג את האזור ויעודד את היצוא".

Exit mobile version