מעצר עד תום ההליכים לנהג מצפת שנהג ללא רישיון

בן 42, אשר נתפס נוהג ללא רישיון לאחר שנפסל מלהוציא רשיון נהיגה, נעצר עד לתום ההליכים נגדו, צעד חריג בכל הקשור לעבירות תעבורה.

שוטרי השלוחה הצפונית של היחידה המרכזית של אגף התנועה, עצרו אמש בתום פעילות סמויה תושב צפת בן 42, בחשד לנהיגה ללא רישיון נהיגה ונהיגה בעת שלילה בת שנתיים שנפסקה על ידי בית משפט.
 
פגישתו הראשונה של העצור עם שלטונות החוק היתה בחודש אוקטובר 2009 , אז נתפס נוהג בכביש 77 סמוך לצומת המוביל למרות שמעולם לא הוציא רישיון נהיגה.
 
הנהג קיבל זימון לדין, אולם כלל לא טרח להתייצב בבית המשפט כנדרש ונדון בהעדרו לשנתיים פסילה מלהוציא רישיון נהיגה – דבר שהובא לידיעתו.
 
בתום מעקב שוטרי היחידה המרכזית של אגף התנועה אחר החשוד, זאת במסגרת פעילות ממוקדת כנגד פסולים, הוא נתפס בעת שנהג בשנית, דבר שלא הפריע לו לשקר לבלשי היחידה ולמסור "ששכח את הרישיון בבית והוא פשוט לא עליו".
 
הנהג נעצר והובא בפני כבוד השופטת דלית שרון-גרין בבימ"ש שלום-צפת , אשר הורתה להשאירו במעצר עד תום הליכים, הליך חריג ביותר בכל הנוגע לעבירות תנועה.
 
בהחלטתה קבעה השופטת, כי "המשיב שבפני אינו ראוי לאמון וזאת לאור הזלזול ברשויות המדינה ובהחלטות בתי המשפט, וכן לאור הצהרותיו השקריות בפני השוטרים ובפני בית המשפט".
 
"בהתקיימן של ראיות לכאורה לעילת מעצר, ולאור הדברים האמורים לעיל באשר למיהותו של המשיב, אני קובעת כי כל חלופה תחטיא את מטרות המעצר, ועל כן אני מקבלת את הבקשה ומורה על מעצרו של המשיב עד לתום ההליכים נגדו", הוסיפה השופטת.

Exit mobile version