קובי אוז במופע מרגש במדרשת הגולן, חיספין

"מזמורי נבוכים הוא מופע קטן. לא גדול. אוז יושב, ושלושה נגנים נהדרים משוחחים עמו… חוויה אתנית ססגונית. ועם מעברים וקטעי קישור אוזיים אופייניים… זה בהחלט מופע בידור מוזיקלי, כזה שהופך את הקודש לחול ואת החול לקודש." (עמוס אורן, הבמה)

קובי עוז - מזמורי נבוכיםבמדרשת הגולן בחיספין, מירקו את אולם המופעים, הכינו את הכיסאות ונערכו למאות האורחים שיבואו לחזות במופע מתוך אלבומו החדש של קובי אוז.
המופע כולל את השירים החדשים, שכבר מתנגנים ברדיו "אלוהי" ו-"געגועיי לגעגועים". שירים אלה הם טעימה מתוך אלבום הסולו השני של אוז "מזמורי נבוכים" שראה אור לאחרונה.
המופע המלווה את האלבום, כולל שירים ישנים – אהובים ומוכרים ושירים חדשים עם דגש יהודי בעיבוד ייחודי, אליהם קושר קובי מדרשונים קטנים, חלקם עתיקים וחלקם לגמרי אישיים.

קובי: "בשנים האחרונות השריתי את נפשי במרינדה חמימה של יהדות והתוצאה "מזמורי נבוכים", ערב הכולל שירים דנדשים שנעים באזור הערפילי שאינו "דתי" ואינו "חילוני". לא מדובר במשהו רוחניסטי, נאיביסטי או קבליסטי, כי אם בשירים עבריים השולחים חיוך לחז"לינו המבריקים."

קובי מופיע בליווי 3 נגנים: ג'וני קורן: פסנתר, אקורדיון וקולות. רועי צעדי: גיטרה וקולות אדם מדר: מנדולינה, כינור, חליל, חצוצרה, קולות ועוד…

המופע "מזמורי נבוכים" פותח את סדרת אירועי הקיץ "לילות ירח בגולן", שיזמה המועצה האזורית גולן. במסגרת אירועים אלה עוד יגיעו להופיע בגולן: הופעה ייחודית וחד פעמית של האופרה הישראלית בערב ט"ו באב, יהודה פוליקר בהופעה, היהודים ואברהם טל.

במועצה אזורית גולן מקווים להפוך את "לילות ירח בגולן" למסורת של אירועי תרבות ומוסיקה שיתחדשו כל שנה. המופעים מיועדים לקהלי יעד מגוונים: מבוגרים, צעירים, שוחרי מוסיקה קלאסית, חובבי רוק ישראלי ושירה עברית בכלל.
"אירועי המוסיקה עם למעשה פעילות משלימה למה שכבר יש לגולן במילא להציע", אומר אלי מלכה, ראש מועצה אזורית גולן, "בנוסף לפנינות הטבע ייחודיות לנו, יפעילו הקיץ, תיירני הגולן מגוון רב של פעילויות ערב: קומזיץ עם שירי א"י בפארק הירדן, מופע מוסיקלי דרום אמריקאי סוחף בכפר האמנים אניעם, ספארי לילה בג'יפים, רכיבה לילית על סוסים, שיט קיאקים, ארוחות לאור ירח ועוד.

המופע יתקיים בתאריך 22.7.10 בשעה 21:00 במדרשת הגולן בחיספין, מחיר כרטיס 70 ₪ , מכירת הכרטיסים בעיצומה.
לפרטים והזמנות, תיירות גולן 6851010, 04-6962885
www.tourgolan.org.il

Exit mobile version