צהלי ורוני יושבת צפת

תארו לכם את צפת והגליל כך כל השנה. אנשים במדרחוב של צפת ובאתרי הקניות עד שעות הלילה המאוחרות בימים רגילים קשה לפגוש אנשים במדרחוב כבר בתשע בערב.

אמת, התיירות החרדית והדתית אוהבת את צפת, שמחה לבוא לכאן ומי שלא יודע גדולי האדמו"רים והרבנים נוהגים לנפוש בצפת בקביעות לצד נופש בשוויץ.

יש לצפת עתיד תיירותי מזהיר שניתן למנף אותו בקלות. למרבית הנופשים החרדים אין דרישות גבוהות תנו להם פינה שקטה ניקיון שיטבלך לתפילה, כמה קברי צדיקים והם צוברים כוח לכול השנה.
תקופת בין הזמנים היא תקופה נפלאה בצפת הרחובות הומים במשפחות על ילדיהן. החנויות והמסעדות נושמים לרווחה, יש פרנסה בכבוד וכולם נהנים. מה שצריך שכול חנות וחנות תשקיע בקניון, לא יקרה כלום לבעל חנות אם מידי ערב ישטוף את רחבת החנות ולא יחכה לעירייה. לא יקרה כלום אם יקפיד לזרוק לכלוך וקרטונים במקום המיועד ולא מחוץ לפחים. להשקיע בניקיון ולא לצפות שאחרים יעשו את העבודה. יש להסביר פנים לתייר לנופש לסייע לו כדי שיחזור גם שנה הבאה ובכלל. עצה לסוחרים: אפשר בהחלט להוזיל מחירים בתקופה שבה כול כך הרבה קונים, לכו לטבריה וכרמיאל ותראו את ההבדל, זה חבל כי צפת יקרה תבריח קונים לערים שכנות וחבל.

יש עוד שבועיים לבין הזמנים אפשר להגיד מילה טובה לפועלי הניקיון בעריית צפת שעמלים יום ולילה לאסוף כמויות אשפה בלתי נורמאליות שמושלכות בלי חשבון בכול שעות היום והלילה. מילה טובה לעירייה על שטיפת המדרכות נקווה שידעו לשמור על ניקיונם לאורך זמן למרות הטעות ההיסטורית שעשו בריצוף מדרכות בלבן. אגב אם בצפת יגורו מאה אלף איש צפת תחגוג כול השנה.

Exit mobile version