ביקור סילבן בצפת

המשנה לראש הממשלה השר סילבן שלום בביקור בצפת בהשתתפות חבר המועצה שוקי אוחנה ובכירי ליכוד רבים הועלו בשנית נושאים חשובים שהמרכזי "הקצאת הטבות מס לעיר צפת".

ביקור סילבן בצפתביום שלישי האחרון ביקר השר לפיתוח הנגב והגליל סילבן שלום בצפת. השר השתתף בכנס חגיגי בבית החולים רבקה זיו, נפגש לפגישת עבודה עם שוקי אוחנה יו"ר הליכוד בצפת ולסיום הגיע למפגש חברי ליכוד שאורגן במיוחד לכבוד בואו של השר לצפת.

יו"ר האופוזיציה שוקי אוחנה שוחח עם השר על נושאים רבים ובינהם חשיבות קידום פיתוח בית הספר לרפואה בצפת, הצורך בשדה תעופה פעיל באיזור הצפון על מנת לחזק את מעמד הפריפריה, יצירת מקומות עבודה בצפון בכלל ובעיר צפת בפרט ועידוד הבאת מפעלים על מנת למנוע הגירה שלילית שהינו בעיה מרכזית בעיר צפת .

בנוסף, "ניצל" אוחנה את ההזדמנות על מנת לקדם את נושא הטבות המס לעיר צפת. כזכור, מאז נבחר שוקי אוחנה לתפקידו כחבר מועצת עיריית צפת פועל אוחנה בנושא בצורה יסודית ומעמיקה מול שרים רבים וחברי כנסת על מנת להביא לעיר צפת את הבשורה המיוחלת- הטבת מס.

השר שלום הגיב על נושא החשיבות של הטבת המס בעיר השארת זוגות צעירים בעיר והבטיח להירתם לטובת העיניין ואף לפעול מול הגורמים הרלוונטיים על מנת שהנושא יסגר בהקדם.

השר שלום פירט את הנושאים המרכזיים שפעל ופועל לקידומם בגליל  כגון סלילת פסי רכבת עד כרמיאל,הקצאת מגרשי ספורט משולבים,כתות חכמות לבתי ספר,הקמת בית הספר לרפואה בצפת,סלילת כביש -6 עד צומת כברי בשלב הראשון ויצירת מקומות תעסוקה.
שוקי אוחנה מסר בתגובה: "אני שמח שהשר לפיתוח הנגב והגליל הבין את חשיבות הנושא, זהו עוד צעד חשוב בדרך להשגת הטבות המס לעירנו ואני בטוח שבסופו של דבר אצליח להביא את הבשורה הזו לתושבי העיר צפת".

Exit mobile version