תינוק נולד בכיכר בית החולים זיו

כבר בכניסה לרחבת המרכז הרפואי זיו חשה מרים, כי הצירים מתגברים וכי התינוק יוצא. הזוג רוז'קוב החנה את הרכב בסמוך לכיכר המרכזית…

אירוע שני בחודשיים האחרונים של לידה בכיכר הכניסה למרכז הרפואי זיו, אירע שוב אתמול בשעות אחר הצהריים, כאשר תושבת קריית שמונה, מרים רוז'קוב בת 21 הגיעה ברכב עם בעלה למרכז הרפואי זיו כשהיא עם צירי לידה מתקדמים.

כבר בכניסה לרחבת המרכז הרפואי זיו חשה, כי הצירים מתגברים וכי התינוק יוצא. הזוג רוז'קוב החנה את הרכב בסמוך לכיכר המרכזית בכניסה לבית החולים כשמרים בתנוחת עמידה. עוברים ושבים החלו להתקבץ, מנסים לסייע ואף לתת עצות. אז החל התינוק לצאת, ומרים ילדה את התינוק בעמידה, כאשר בעלה קולט את העולל שלא ייפול חלילה. כל הלידה ארכה כחמש דקות.

בינתיים הגיע גם צוות המרכז הרפואי זיו והמיילדת דרורה קורן שהעבירו את היולדת למחלקת היולדות על מנת להשלים את הלידה ולנקות את היולדת והתינוק החמוד שהגיח לאוויר העולם תחת שמי צפת.
התינוק המקסים נולד במשקל 3.144, בן שני ואח לטליה בת שנתיים ושלושה חודשים. הצוות במרכז הרפואי זיו איחל לאם ולתינוק מזל טוב ובריאות.

האירוע הקודם התרחש לפני כחודשיים, כאשר תושבת צפת בשנות העשרים לחייה, נתקפה צירי לחץ בכניסה למרכז הרפואי זיו ומכיוון שלא הספיקה להיכנס פנימה כרעה ללדת על המדשאה בכניסה לחדר המיון בסיועו של הצוות הרפואי.

Exit mobile version