אצבע אלוקים.

אולי הרבה לא אוהבים לשמוע כי הצרות הקשות והמוזרות והמפתיעות שקוראת לעם ישראל הם אצבע אלוקים, אבל לא יעזור זאת עובדה מוכחת, אנחנו העם הנבחר הקשר שלנו עם בורא עולם הוא קשר בל ינתק ולא ניתן לבחירה, כמו שבן לא יכול להינתק מאביו או לבחור אבא אחר, כך הקשר בנינו לבין בורא עולם הוא קשר בר קיימה וכאשר אבא נורמאלי רואה שבנו לא הולך בדרך הטובה הוא מנסה ליישר אותו ולהסביר לו. כאשר זה לא עוזר, האבא עובר לפסים קשים יותר עד שהבן מבין. זה מה שקורה היום. בורא עולם מאותת לנו לשוב לדרך הטובה. נכון יש ב"ה בעם ישראל הרבה צדיקים, הרבה ישרים, הרבה מאוד אנשים טובים שעושים כל הזמן רק מצוות ומעשים טובים. זה מול זה עשה אלוקים אבל כאשר הטוב והרע מתערבבים, אז שקורה מה שקורה הרבה מאוד אנשים טובים נפגעים.
 
אין אפשרות לבא בטענות אל בורא עולם. ה" הוא אל רחום וחנון ארך אפיים, ואת זה רואים דווקא בשרפה, דווקא באסונות, כל אחד רואה את האור מתוך החושך, מתוך האסון רואים כמה האסון הזה יכול להיות קטלני יותר. כמה מזל ונס הוא שהכרמל למשל לא בער במלחמת לבנון השנייה או במלחמת המפרץ איזה מזל….
 
נכון רצף המקרים מפחיד, סלקום נופלת אין קשר טלפוני, אש בכרמל, אוטובוס על נוסעיו נישרף וכל זה קורא למעצמה ששמה מדינת ישראל שאין לה חומר לכבוי שרפות, דווקא בחג החנוכה יוון היא שבאה לעזור למכבים לכבות שריפה.
מי שחושב שכל זה מקרה הוא פשוט בת יענה. אין מקרה בעולם זה ברור. גם בלי צרוף המקרים הנ"ל ברור שהכל אצבע אלוקים אבל אם יש כבר צירוף מקרים זה יותר מסימן מבורא עולם לעם ישראל לחזור בתשובה.
שאני אומר לחזור בתשובה זה לא לגדל זקן ולשים כיפה זה לא העיקר, לחזור בתשובה זה לא לגנוב, לא לרמות ,לא לנאוף…  לנשים בנות ישראל, אנא צניעות, בנות ישראל הכשרות די!!!! די !!!!! עם הלבוש הלא צנוע, די עם מסיבות האלכוהול, די !! די.!!!!

אדם מגיע היום לבר מצווה או לחתונה, נדמי לו שהגיע למועדון לילה או לחוף הים. זה שמחה??? אין שיר אחד בעברית לרפואה .ואם יש כזה אז כל השיר. הוא אוהב אתה, היא אוהבת אותו… גיבובי מילים בלי טעם וריח ברעש מחריש אוזניים. כל זה בשביל עשרות בני נוער שזה מה שיש להם בחיים רעש ושתייה ולתפוס ראש. מזל שזה לא כולם ורק קומץ קטן שמכתיב זאת.
 
צריך לבטל ממש לבטל את חגיגות סוף השנה האזרחית. זה חג נוצרי אין לנו חלק בכך ובושה ליהודי שחוגג חג כזה. זה הזמן שניקח עצמנו בידיים ונבין חד משמעית מה שיעצור את הגזרות זה רק אם עם ישראל יחדל להיות סדום ועמורה, כולל מנהיגנו שלא משמשים דוגמה לטוהר ציבורי.

כל מי שקורא עיתון ושומע חדשות מבין שאם צריך לבוא בטענות זה רק לעצמנו. כל אחד ואחד ייקח את עצמו בידיים ישפר את מעשיו, יקרא תהילים יתפלל ויבקש רחמים מבורא עולם. כך שרדנו לאורך כל ההסטוריה וכך נשרוד הלאה.

ביום שישי הבא עשרה (י') בטבת יום צום.

ביהדות, צום עשרה בטבת הוא אחד מארבעת הצומות לזכר חורבן ירושלים. הצום נקרא על שם התאריך שבו הוא חל, ב-י' בטבת. יום זה הוא התאריך שבו בשנת 588 לפנה"ס, החל המצור של נבוכדנצר מלך בבל על ירושלים. המצור הסתיים כעבור שנה וחצי בחורבן ממלכת יהודה, חורבן העיר ירושלים וחורבן בית המקדש הראשון.

מאז שנת 1950, יום זה מצויין במדינת ישראל גם כיום הקדיש הכללי לזכר חללי השואה שיום מותם לא נודע.

כל מי שאוהב את עם ישראל, חייב לצום ביום הזה ולהתפלל למען עם ישראל. וכך נבטל גזרות קשות ורעות.

 שבת שלום!
 

Exit mobile version