שטיינר מכשירי שמיעה חנכה סניף חדש בצפת בהשקעה של כחצי מיליון שקלים

בשבוע שעבר חנכה חברת שטיינר מכשירי שמיעה את סניפה החדש בעיר צפת באירוע חגיגי ורב משתתפים. באירוע נכחו נכבדים רבים מהאזור – מר אילן שוחט, ראש עיריית צפת; הרב הגאון רב קהילת חב"ד בצפת, הרב מרדכי ביסטריצקי; מזכיר בית הדין הרבני בצפת, הרב נפתלי אלמשלי;  מנהלי סניפי קופת חולים כללית בעיר, רופאים בכירים, קלינאי תקשורת ועוד.
זהו הסניף ה- 16 של חברת שטיינר, וממשיך מגמה של החברה לפתיחת מכוני שמיעה ודיבור באזורים מרוחקים בהם הגישה לשרותי שיקום שמיעה ודיבור קשה.

‏‏הרב ביסטריצקי ברך את הסניף החדש וקבע מזוזה במשקוף הכניסה למכון, ביחד עם מר דן שטיינר, יו"ר חברת שטיינר מכשירי שמיעה, מר אריק שטיינר, סמנכ"ל החברה, וגב' יפעת אשנר, קלינאית תקשורת ומנהלת סניפי החברה בצפון. מיד לאחר מכן, מר שוחט, ראש עיריית צפת, נשא דברים והשתתף בשמחת הנוכחים. מר שוחט והרב ביסטריצקי נשאו דברי ברכה.

אריק שטיינר, סמנכ"ל שטיינר מכשירי שמיעה: "אנחנו שמחים ומברכים על ההזדמנות לפתוח את מכון השמיעה החדש שלנו בעיר צפת, עיר קדושה וחשובה כל כך במסורת ישראל. רבי שמעון בר יוחאי, הקבור לא הרחק מכאן בהר מירון, אמר, "גדולה מלאכה המכבדת את בעליה" (נדרים מ"ט עב). אנו בשטיינר מרגישים כי זכות גדולה לנו, בה אנו מופקדים על מלאכה חשובה כל כך כשיקום השמיעה והדיבור, וגאים עוד יותר על הזכות לשרת נאמנה את תושבי העיר צפת והסביבה, שנאלצו עד היום לנדוד למרחקים על מנת לקבל מענה הולם לצורכיהם."

סניף שטיינר החדש בצפת ממוקם בקניון לב העיר (לשעבר מתחם דובק), ברח' ויצמן 4. במכון מבצעים בדיקות שמיעה וטימפנומטריה, התאמת מכשירי שמיעה, אטמים ואוזניות, מכירת אביזרי עזר לכבדי שמיעה כגון מערכות לטלוויזיה ושעונים מעוררים, וטיפולי שפה ודיבור לילדים ומבוגרים.

החברה בישרה כי תפתח שלושה סניפים חדשים נוספים במשך 2011 בהשקעה של כשני מיליון ₪ בסה"כ.

Exit mobile version