הרצאה פתוחה לתושבי צפת והסביבה במכללה האקדמית צפת

הקתדרה העממית: "התמודדות עם מצבי לחץ וחירום"
הרצאה פתוחה לתושבים במכללה האקדמית צפת

המכללה האקדמית צפת ממשיכה בפרויקט "הקתדרה העממית", סדרת הרצאות פתוחות לקהל הרחב. ביום א', 29 במאי 2011, תתקיים ההרצאה בנושא: "פיתוח משאבי התמודדות עם מצבי לחץ וחירום".

ההרצאה תועבר ע"י הגב' אתי בהם-טביב, מרצה במכללה האקדמית צפת במהלכה  יושם דגש על פתוח משאבי התמודדות עם מצבי לחץ. כמו כן, ילמד ויתורגל מודל החוסן האישי תוך שילוב בין הפיזי, הרגשי והרוחני.

הגב' אתי בהם-טביב היא עובדת סוציאלית, מומחית בתחום הטיפול בנפגעי טראומה ופוסט טראומה. שירתה כקצינת בריאות נפש ביחידות הצבא כולל במרכז לנפגעי תגובות קרב במהלך מלחמת לבנון הראשונה. במלחמת לבנון השנייה פעלה בהתנדבות לפתוח מערך תמיכה לתושבי קו העימות ששהו במקלטים. כיום עובדת במכללה האקדמית צפת ובעלת פרקטיקה פרטית לאבחון, טיפול ופתוח מערך של צוותי חרום קהילתיים שיפעלו בשעת חירום.

המכללה האקדמית צפת פתחה את שעריה להרצאות לתושבי צפת והגליל, במסגרת תוכנית 'הקתדרה העממית'". ההרצאות, במגוון תחומים כגון: משפחה, תרבות, אמנות, חברה, משפט ועוד, מועברות על ידי חברי הסגל האקדמי במכללה, מהטובים והמובילים בתחומם שהתנדבו לפרויקט. ההרצאות מתקיימות בחדרי ההרצאות בקמפוס, והן פתוחות לקהל הרחב ללא תשלום. הפרויקט מתבצע במסגרת הפעילות של היחידה למעורבות חברתית במשרד הדיקן.

ההרצאות תמשכנה כל השנה. נושאי ההרצאות והתכנים ייבחרו על ידי תושבי העיר, באמצעות סקר שיבחן את נושאי העניין של הציבור.  ההרצאות מתקיימות בהמשך לפעילויות חברתיות ותרבותיות שוטפות של המכללה בקהילה.

ההרצאה תתקיים ביום א', 29 למאי 2011, בשעה 18:00 בחדר 215, בנין 'בית הדסה' במכללה האקדמית צפת.

Exit mobile version