בית הספר הארי עם מנהלו החדש עלי צרפתי

בית הספר הארי עם מנהלו החדש עלי צרפתי מתארגן לקראת שנת הלימודים הבאה עלנו לטובה.  עם תוכניות רבות ומגוונות בו תינתן הכוונה אישית מיטבית למימוש פוטנציאל של התלמיד\ה , ע"י צוות מומחים וצוות היגוי בשיתופם ומעורבותם של הורי התלמידים וע"פ חזונם.

הורי התלמידים יישאו הפעם חלק משמעותי בעיצוב זהותו של בנם,  תוך איתור הכוחות הפנימיים הטמונים בכל אחד ואחד.
הקניית כלים ,הרגלי למידה סדר ומשמעת ופיתוח איכותני למצוינות לימודית בהכוונתם של צוות וסגל המורים המסור המנוסה והמהימן של "בית-הארי". היות ודרך כל חלום עוברת לפחות מטרה אחת .הרי שהדרך למטרה גדולה רצופה במטרות קטנות למיצוי הגשמה , תוך שילוב רב של אמצעי למידה ,המחשה ,השראה כגון: כלי נגינה ,בית מדרש פעיל ,פינת חי ,חקלאות וטבע בחממה, ספורט ,חדר הלבן –פינה נעימה , מרחב קסום וטבעי ,ספריה לימודית ומדעית ,חדרי מקצוע ועוד.

לכל אחד מבאי בית הספר יוטמע בהדרגה תחושת שליטה והנהגה עצמית.
"בית-הארי"  יֵלָמֵד לקרוא את השורות ע"פ תוכנית הלימודים ויבחן אף על מה שכתוב ביניהן ע"י פיתוח כלל החושים .  
יחנך לתורתו יתברך, תורת חיים לאהבת ישראל לערכיות ,שיוויון  ,כבוד ,מעורבות חברתית, נתינה ואחריות אישית לעם ישראל ולחברה בה אנו חיים אומר המנהל במינשר להורים.

"אהיה שותף פעיל בחינוך ועיצוב אישיותו של בינך ,עבורנו האופטימום והשיא הנוכחי ,יהווה נקודת מוצא לשיא חדש.
במשכננו כל מורה הוא מחנך ובכל מקצוע יועבר תהליך ברור ערכי חברתי ומוסרי שיסייע לבנכם להתפתח וללמוד על עצמו החברה ועל העולם בו אנו חיים
כל זאת להגברת תחושת ההנהגה והשליטה עצמית של הבן\ת , בתכנון וליווי זהיר ומבוקר . ע"פ אמונתכם וחזונכם לעיצוב אישיותו., אמר צרפתי."

Exit mobile version