כתבי אישום ל-6 שגנבו מתכות מצה''ל

כתב אישום הוגש היום (חמישי) בבית משפט השלום בפתח תקווה נגד שישה נאשמים, תושבי מאשדוד, צפת וחצור הגלילית, שמואשמים בפריצה למחסני הבסיס הצבאי סירקין, הסמוך לפתח תקווה, וגנבו מתוכם מתכות בשווי של שני מיליון שקל.

לפי כתב האישום, הם נכנסו לבסיס באישור מקבלן שעבדו אצלו. החשודים הואשמו בקשירת קשר לביצוע פשע. התפרצות למקום שאינו מקום מגורים או תפילה בצוותא וגניבה בצוותא, לשון כתב האישום.

הנאשמים נכנסו למחנה באמצעות משאית. בהמשך לכשהגיעו הנאשמים למחסן המתכות פרצו אותו ע"י שבירת שרשרת מנעול דלת הכניסה ושבירת מנעול דלת צדדית נוספת במחסן המתכות כל זאת בכוונה לבצע גניבה או פשע.

עוד נכתב בכתב האישום כי בהמשך פתחו הנאשמים את הדלתות, נכנסו אל מחסן המתכות וגנבו מוטות פלדה, צינורות פלדה, צינורות אלומניום, אטמים, פרופילים של אלומניום, מוטות פליז, צינורות נירוסטה, מוטות נירוסטה בשווי של: 1,424,368 ₪, וזאת ללא הסכמת הבעלים, במרמה, ובלי תביעת זכות בתום לב, כשהם מתכוונים בשעת הנטילה לשלול הרכוש מבעליו שלילת קבע. בהמשך משיצאו הנאשמים והאחרים ממחסן המתכות הרכיבו מנעול חדש על דלת הכניסה. הנאשמים העמיסו את הרכוש על המשאית ועזבו את המחנה.

במקרה נוסף נכנסו הנאשמים למחנה צבאי באמצעות המשאית. לכשהגיעו הנאשמים למחסן הפחים, פרצו למחסן הפחים וזאת על ידי שבירת מנעול דלת הכניסה ושבירת מנעול דלת צדדית נוספת במחסן הפחים כל זאת בכוונה לבצע גניבה או פשע.

לאחר מכן פתחו הנאשמים את הדלתות, נכנסו למחסן הפחים וגנבו פחי אלומיניום, לוחות אלומיניום, פחי נירוסטה ופלטות אלומיניום בשווי של: 313,627.05 ש"ח וזאת ללא הסכמת הבעלים, במרמה, ובלי תביעת זכות בתום לב, כשהם מתכוונים בשעת הנטילה לשלול הרכוש מבעליו שלילת קבע. משיצאו הנאשמים והאחרים ממחסן הפחים הרכיבו מנעולים חדשים על הדלתות. הנאשמים העמיסו את הרכוש על המשאית ועזבו את המחנה.

Exit mobile version